Odpojení EGR ventilu na motoru EW10J4

Pokud máte problémy s Vaším mazlíčkem, miřte sem.

Re: Odpojení EGR ventilu na motoru EW10J4

Příspěvekod ygnor206 » pon 28. úno 2011 19:45:59

Rozhodně to zruž třeba jak píšeš záslepkou z plechu,tady ta svině pouští do sání plyny který už spáleny byly a tudíž nehoří což pochopitelně snižuje výkon motoru protože zabírá místo čerstvému vzduchu z čohož vzniká nekvalitní směs a ještě ho pěkně špiní
PEUGEOT 206 1.6 8V r.2000
PEUGEOT 106 1.0 8V r.1995
ygnor@seznam.cz
Uživatelský avatar
ygnor206
 
Příspěvky: 672
Registrován: sob 19. úno 2011 16:13:41
Bydliště: LOUNY
Poznámka: Mám rád CHLAST

Re: Odpojení EGR ventilu na motoru EW10J4

Příspěvekod drMARTINS » pon 28. úno 2011 20:09:45

a proč to ta svině dělá, k čemu tam teda jako je, když to dělá jenom bordel??
P206 S16 2.0l rv. 1999 PRODÁNO

MAZDA 323f 1,6 rv. 2002 PRODÁNO

P307cc 2.0HDi rv. 2006 VIN: VF33BRHRH84644579
Uživatelský avatar
drMARTINS
Administrátor
 
Příspěvky: 1191
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:27:01
Bydliště: Praha
Poznámka: zdejší bůh

Re: Odpojení EGR ventilu na motoru EW10J4

Příspěvekod winco » pon 28. úno 2011 20:36:14

je to tam kôli zniženiu spotreby a zaroveň emisii :) rejty to tam nekde spomýnal :)

a ma to každy motor takhle?? i ma 1,4....a je to neaka vedlajšia hadička au meho motoru alebo he dalši neaka kanalik v hlave....
Peugeot 206 1,4i 55kW 3D XS r.v.1998 VIN:VF32CKFXE40135866
-výmena motoru za 1,6i 8V 65kW vin:VF32CNFZE40813495
-sport intake
-ladene zvody, stredná trubka 48,2mm, uni koncovka priechodná 63mm
-zadná náprava SW GTI, zníženie 35mm, pružiny Weitec
Uživatelský avatar
winco
chef griller
 
Příspěvky: 1901
Registrován: pát 18. úno 2011 22:55:36
Bydliště: Hlohovec/Žilina

Re: Odpojení EGR ventilu na motoru EW10J4

Příspěvekod winco » pon 28. úno 2011 21:23:43

myslim, že by chybu nealo hadzať....prinajhoršiom to bude mať rly volnobeh alebo neco takeho.....
Peugeot 206 1,4i 55kW 3D XS r.v.1998 VIN:VF32CKFXE40135866
-výmena motoru za 1,6i 8V 65kW vin:VF32CNFZE40813495
-sport intake
-ladene zvody, stredná trubka 48,2mm, uni koncovka priechodná 63mm
-zadná náprava SW GTI, zníženie 35mm, pružiny Weitec
Uživatelský avatar
winco
chef griller
 
Příspěvky: 1901
Registrován: pát 18. úno 2011 22:55:36
Bydliště: Hlohovec/Žilina

Re: Odpojení EGR ventilu na motoru EW10J4

Příspěvekod ygnor206 » pon 28. úno 2011 21:59:01

Nemělo by to dělat vůbec nic jen tam musíš nechat vše připojeno a zaslepit to aby to ten spálenej bordel neházelo zpět do sání
A pro zdejšího boha - je to tam hlavně kůli snížení emisí ale ten kdo to vynalezl by potřeboval do dršky protože motoru to rozhodně neprozpívá
PEUGEOT 206 1.6 8V r.2000
PEUGEOT 106 1.0 8V r.1995
ygnor@seznam.cz
Uživatelský avatar
ygnor206
 
Příspěvky: 672
Registrován: sob 19. úno 2011 16:13:41
Bydliště: LOUNY
Poznámka: Mám rád CHLAST

Re: Odpojení EGR ventilu na motoru EW10J4

Příspěvekod winco » pon 28. úno 2011 22:25:19

ygnor......nikomu kto to vymyslel alebo kto vyraba tie motory nevadi, že to motoru neprospiva, proste len potrebovali znižiť emsie tak to vymysleli a je to aj lacna varianta :D
Peugeot 206 1,4i 55kW 3D XS r.v.1998 VIN:VF32CKFXE40135866
-výmena motoru za 1,6i 8V 65kW vin:VF32CNFZE40813495
-sport intake
-ladene zvody, stredná trubka 48,2mm, uni koncovka priechodná 63mm
-zadná náprava SW GTI, zníženie 35mm, pružiny Weitec
Uživatelský avatar
winco
chef griller
 
Příspěvky: 1901
Registrován: pát 18. úno 2011 22:55:36
Bydliště: Hlohovec/Žilina


Zpět na Servis

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron